söndag 9 januari 2011

Söndagsbetraktelser 9/1

Det gick fort att komma in i ledighetslunken igen, denna långhelg. Skönt men samtidigt lite frustrerande då jag inte får så mycket gjort som jag hade hoppats på. Det ska faktiskt bli skönt när det blir vardag på riktigt nästa vecka.

Det är lite synd att årets höjdpunkt när det gäller TV-program tar slut redan idag. Jag pratar givetvis om Tour de Ski. Tyvärr verkar det inte som någon svensk kommer ha något med toppstriden att göra men skidåkning på TV är alltid bra.

Jag noterar att bloggaren Diversifierad inför ett “Tokarg-konto”. Jag känner igen mig i mycket av det han skriver. Kan ibland bli arg på mina barn för struntsaker om man tittar på det med lite perspektiv. En intressant ide som kanske är något att ta efter?

Mina inlägg under denna veckan har mest handlat om snabblån och den utökade konsumentkreditlagen.

Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails