söndag 24 januari 2010

Söndagsbetraktelser 24/1

Så var då årets fattigaste helg över. Själv så har jag då inte märkt något särskilt. Helgen har upptagits av arbete på källarprojektet samt toppades nu i eftermiddag med ett pass på längdskidor. Vintern är härlig i år! Dessutom är alla räkningarna upplagda för betalning och årets första lön finns på kontot imorgon! Toppen!

Börsen har under veckan inte gått något vidare. Sedan årsskiftet så ligger jag nu på –1% men eftersom jag inte har så mycket pengar på börsen just nu så tar jag det med ro. Tror att man bör ta det försiktigt med börsen ett tag till framöver. E24 skriver om hur de olika statliga stöd som har lindrat krisen förr eller senare ska dras tillbaka. Först då får vi se om ekonomin är tillräckligt stadig för att stå på egna ben. Gissar på att det blir en skakig resa framöver.

Jag har väl rätt så klart för mig vilken sida jag har tänkt att rösta på i höst men jag är inte särskilt mycket för politik. Tänkte göra ett undantag ikväll och titta på årets första tv-sända debatt mellan Reinfeldt och Sahlin. Tror nämligen att det kan bli underhållande.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails