måndag 25 oktober 2010

Eolus vind

Eolus vind har sedan något mer än ett år ingått i min aktiedepå. Resan har varit skakig, minst sagt. Till alldeles nyligen så låg jag minus sedan aktien har stått och stampat mellan 39 och 43 kronor. Men sedan mitten av augusti så har det hänt något. Sedan dess har aktien gått upp mer än 15%. Det var ju då man skulle köpt, så här med facit i hand. Men hur lätt är det att veta innan historien är skriven!?

EOLU B-20101025

Eolus har bokslut på torsdag i denna veckan. Frågan är nu hur det kommer gå? Jag tror att företaget har framtiden framför sig, men är lite trött på den dåliga utvecklingen av aktien. Inför torsdagen kommer jag att sätta en stop-loss ifall resultatet skulle inte falla marknaden i smaken.

Läs även vad jag tyckte om rapporten.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails