torsdag 2 april 2015

Påskledigt

Ja, då var det påskhelg igen! Fyra dagars ledigt från arbetet och faktiskt också från börsen. Jag har som jag skrev i något tidigare inlägg tittat lite väl ofta på börsutvecklingen den senaste tiden. Är börsen stängd så slipper jag det vilket faktiskt kommer att kännas skönt.

Utvecklingen av min portfölj går bra. Faktiskt på ATH just idag trots att utvecklingen i stort har varit lite upp och ner den senaste tiden. Idag stack till och med Qliro Group iväg med lite drygt 7%. Välkommet då jag har en förlust i aktien och rimligtvis borde ha sålt den för länge sedan, men jag undrar varför. Inga nya nyheter om bolaget vad jag har sett.

Jag har lyssnat en del på poddar den senaste tiden. Senast lyssnade jag på Börspodden där “Avanzamannen” intervjuades. Jag är ingen trader, men det var väldigt intressant att höra om hans resa och vilka belopp som kunde omsättas på en dag. Avsnittet rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails