tisdag 15 december 2009

Vardagsbetraktelser

Julklappsjakten går vidare i vår familj. Trots en del billiga inköp på Blocket så kommer denna julen bli bland de dyraste. Detta till trots att vi vuxna endast köper en billig julklapp till varandra. Det mesta går förståss till barnen och det blir en hel del i år. Sedan kan man ju fundera om det verkligen blir så dyrt. Mycket av det som hamnar i paketen är sådant vi skulle ha köpt till barnen ändå, kläder och fritidsutrustning. Det råkar bara passa sig bra att köpa det i julklapp istället. Är det då dyrt eller billigt?

Jag har nu så smått påbörjat mitt lilla webprojekt. Egentligen är det en avskalad del utav det ursprungliga projektet men jag har kommit fram till att det är bättre att börja litet än att inte börja alls. Det bästa är att detta första steg inte kommer att kosta någonting mer än min ti d. Förhoppningen är att det ska bli en site som kräver minimalt med underhåll men ändå kunna locka en del traffik. Förhoppningsvis kommer det finnas något att publicera efter julhelgen. Om det faller väl ut så kanske jag kan ta mig i kragen och börja jobba med det ursprungliga projektet. Vi får se hur mycket ork och lust det finns.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails