söndag 9 november 2008

Man påverkas

Som jag skrev i tidigare inlägg så har både jag och min fru stabila inkomster sedan länge men trots detta så påverkas man av omvärden och all rapportering om finanskrisen. Vi har ungefär samma inkomster och utgifter som tidigare men ändå så tänker man en gång extra när man ska handla något, stort som litet. Igentligen ganska så sunt men jag har slagits av hur mycket man har ändrat vanor sedan innan sommaren. Vi brukar alltid åka på en skidsemester varje år, det är något som vi i vår familj verkligen tycker om, men i år så har vi ännu inte bokat något. Nu tror jag nog att det kommer att finnas rätt så mycket ledigt senare under säsongen så det behöver ju inte betyda att vi inte kommer iväg.

Hur påverkas du av "krisen"?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails